Ready for take off! - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Nadine Schoenmaker - WaarBenJij.nu Ready for take off! - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Nadine Schoenmaker - WaarBenJij.nu

Ready for take off!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Nadine

30 Oktober 2006 | Zuid-Afrika, Pretoria

Hallo iedereen! Morgen is het dan zover! Dan laat ik het koude kikkerlandje achter mij haha!!
Ik vlieg om 19:35 en hoop dan woensdag om 09:40 in Johannesburg uit te stappen.
(hopen dat de backpack daar dan ook is :S)
Ik slaap eerst 2 nachtjes in Jo'burg.
Iedereen die naar vrijwilligersprojecten gaan komen daar samen. We krijgen donderdag een introductie door Jo'burg, ben benieuwd.
Dan vertrekken we vrijdag naar het echte werk! We vertrekken vanuit Pretoria om 8:15 en dan duurt het nog wel even voordat we dan in Hoedspruit zijn. Daar worden we gedropt bij een tankstation, haha gelukkig ben ik dan niet alleen! En vanaf daar weet ik niet wat er gebeuren gaat!!Ik ga er gewoon lekker van genieten!
Nou, de volgende keer dat ik iets schrijf zal het wel wat spannender zijn vanuit de bush! Tot de volgende keer!!!

liefs, Nadine

  • 30 Oktober 2006 - 11:04

    Linda:

    Goede reis meid!
    Ik ga absoluut je wilde verhalen volgen. Ben benieuwd!!!

  • 30 Oktober 2006 - 16:41

    Ronald:

    Leuk dat ik je voor je vertrek nog even heb gezien en gesproken, ik blijf je verhalen volgen...heel veel plezier en succes, pas goed op jezelf en geniet er lekker van...

  • 31 Oktober 2006 - 10:14

    Esther:

    Hoi Nadine

    Wij wensen je een heel fijne tijd! Geen heimwee, veel foto's en mooie verhalen tussendoor!
    Theun en Esther

  • 31 Oktober 2006 - 23:10

    Nanny:

    het is nu 0.08 uur. ik mis je. ik hoop dat je een beetje goed kunt slapen in het vliegtuig. morgen 1 november zal ik sms'en
    xxxx

  • 01 November 2006 - 15:51

    Corine:

    Heeey zussie! Goeie vlucht gehad? Hoop hier snel een berichtje te kunnen lezen :)

    *ff drukke* ;)
    doooeeeeg!

  • 02 November 2006 - 10:25

    Henk:

    Hebben ze daar ook zulke lekkere biefstukjes met patat en appelmoes....haha
    veel plezier en hou je taai!

  • 02 November 2006 - 17:46

    Annette En Monique:

    Hey hallo,

    en?? leef je nog na die lange vlucht?? Saai he? Is het mooi en warm en leuk daar? Wij hopen het!! Heel heel heel veel plezier en groetjes van ons

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Pretoria

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

30 November 2006

Weer thuis!

26 November 2006

Zondagje jeffreysbay

25 November 2006

Laatste Weekendje!

19 November 2006

Weer terug in de bewoonde wereld!

13 November 2006

Moholoholo nieuws!
Nadine

Actief sinds 28 Sept. 2006
Verslag gelezen: 99
Totaal aantal bezoekers 8532

Voorgaande reizen:

31 Oktober 2006 - 01 November 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: