Nog een maandje! - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Nadine Schoenmaker - WaarBenJij.nu Nog een maandje! - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Nadine Schoenmaker - WaarBenJij.nu

Nog een maandje!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Nadine

28 September 2006 | Zuid-Afrika, Pretoria

Nog een maandje en dan vertrek ik naar Zuid-Afrika om in een wildlife rehabilitation centre mijn steentje bij te dragen! Heb er veel zin in!!

-xxx- Nadine

  • 28 September 2006 - 19:11

    Sander:

    en ik blijf eenzaam achter.....

    ;)

  • 03 Oktober 2006 - 19:53

    Ronald:

    Alvast heel veel plezier en succes, ik zal je 'wilde' verhalen volgen...

  • 04 Oktober 2006 - 08:57

    Annette:

    AAAHHHH spannend he...

  • 04 Oktober 2006 - 10:57

    Gea & Coby:

    Hey Nadine, wat een onderneming zeg. Gewoon toppy dat je dit doet en wat een fantastische ervaring.
    We wensen je heel veel succes en een fijne tijd. Geniet er van.

    gr van ons hiero

  • 06 Oktober 2006 - 18:32

    Gnobbelaar:

    ha dino,
    succes he daar in het freddy krugerpark (mwhoahahah)...

    we (ik en mezelf) gaan wel af en toe ff kijken hiero... ik bookmark hem alvast!

    de groenten,
    de ikke

  • 06 Oktober 2006 - 18:41

    Gnobbelaar:

    ha dino,
    succes he daar in het freddy krugerpark (mwhoahahah)...

    we (ik en mezelf) gaan wel af en toe ff kijken hiero... ik bookmark hem alvast!

    de groenten,
    de ikke

  • 13 Oktober 2006 - 09:56

    NogNetVrijGezel:

    Hee een nieuwe look voor de site. Ik vind em mooier zo.

    Hoop dat je in verweggistan voldoende mogelijkheden hebt om de site bij te werken. Ben heel benieuwd naar je avonturen.

  • 13 Oktober 2006 - 12:39

    BijnaEchtJeSchoonZus:

    Whooooeeeee, het is al bijna zover!!!! zenuwachtig aan het worden? Niet doen hoor, het wordt een superervaring! Ben benieuwd naar al je verhalen!

  • 14 Oktober 2006 - 09:57

    Ronald:

    Zo te zien kom je steeds meer in 'Afrika-sferen', leuke kleurencombi, nu nog wat fotootjes...

  • 16 Oktober 2006 - 09:42

    HBENG:

    Hee, op die tijger foto rusten auteursrechten hoor!

    Afzender:
    Heel Benieuwd En Net Gehuwd.

  • 21 Oktober 2006 - 16:34

    Ronald:

    Zowww, dat is even schrikken hey, ik zie ineens een 'tijger' en een 'aap' in het fotoboek, hahaha.

  • 24 Oktober 2006 - 15:21

    Andrea:

    Hey Dino :P

    Ik kwam je site tegen via Nienke's site. Leuk dat je ook naar Afrika gaat.
    Je gaat nu dus al bijna?

    Veel plezier in de rimboe ;)

    Kus Dré

  • 28 Oktober 2006 - 12:27

    Linda:

    Hey meiss,

    't is bijna zover! Wel coole woordjes hier plaatsen he! (pyjamabeestje)
    Veel plezier meid!

    kuss Linda

  • 28 Oktober 2006 - 16:37

    Leonie:

    Hey Nado!
    Wat n mooie site heb jij zeg! vooal die lekkere foto maakt het geheel compleet! Ik hoop dat je goed op jezelf past, veel leert, plezier hebt en uiteraad......dat we na de tijd weer gaan bruinssen! Succes daar he! kuzzziesss van je vriendinnetje Leo!

  • 29 Oktober 2006 - 19:15

    Jaap, Sarah En Simon:

    Nou, nou, wat een onderneming, dat had ik ook altijd al gewild (woordspeling, grapje) We hebben deze site reeds onder Favorites geplaatst.
    Heel veel Suc7, overtreffende trap van Suc6.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Pretoria

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

30 November 2006

Weer thuis!

26 November 2006

Zondagje jeffreysbay

25 November 2006

Laatste Weekendje!

19 November 2006

Weer terug in de bewoonde wereld!

13 November 2006

Moholoholo nieuws!
Nadine

Actief sinds 28 Sept. 2006
Verslag gelezen: 168
Totaal aantal bezoekers 8530

Voorgaande reizen:

31 Oktober 2006 - 01 November 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: