Weer thuis! - Reisverslag uit Hengelo, Nederland van Nadine Schoenmaker - WaarBenJij.nu Weer thuis! - Reisverslag uit Hengelo, Nederland van Nadine Schoenmaker - WaarBenJij.nu

Weer thuis!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Nadine

30 November 2006 | Nederland, Hengelo

Heej allemaal! ik ben weer thuis, alleen de backpack is blijven steken in frankfurt dus hoop dat hij snel hierheen gestuurd wordt!
De vlucht is verder goed gegaan gelukkig.
Ik werd opgehaald door Mama en Henny en toen ineens verscheen Sander vanachter een pilaar hahahah dat was een echte verassing want hij zei dat hij gewoon moest werken!
Dat was het wel weer vanuit het saaie Hengelo hahah

Groetjes nadine!

• 30 November 2006 - 11:13

Sander:

maaaaaaar......van achter ene pilaar verschijnt zijn lachende gezicht voor haar gevoel blijkt alles langzamer te gaan....en ik ren op haar af... (guus meeuwis)

• 30 November 2006 - 11:25

Esther:

fijn dat je er weer bent.
    Wat ging dat snel he!
    Ik ben benieuwd naar al je foto's en je verhalen. Dus moeten we weer gauw een keer naar hengelo komen!

• 30 November 2006 - 16:32

Ronald:

Welkom thuis!

• 01 December 2006 - 10:08

Monique:

Heey Nadine ,
    wat leuk dat je er weer bent!! En helemaal mooi dat het zo leuk en geweldig was daar in Afrika!! We spreken binnenkort wel wat af, laat maar weten als je uitgeslapen bent, goed??