Zondagje jeffreysbay - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Nadine Schoenmaker - WaarBenJij.nu Zondagje jeffreysbay - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Nadine Schoenmaker - WaarBenJij.nu

Zondagje jeffreysbay

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Nadine

26 November 2006 | Zuid-Afrika, Pretoria

Heej Allemaal! ik kan geen nieuwe foto's plaatsen omdat je niks op deze computer mag zetten...Dus jullie moeten het alleen met berichtjes doen hahah!
Het was super mooi weer vandaag en dus de hele dag een beetje geluierd!
Vanavond gaan we met de bazbus weer verder naar port elisabeth maar hij is vertraagd (afrika he) dus vandaar dat ik nog maar even op internet ben.
De laatste dagen heb ik eigenlijk niet veel spannends beleefd aleen maar genoten van het lekkere weer en de zee!
Dinsdag avond weer vliegen naar het koude kikkerland! Ik ga het lekkere weer wel missen denk ik.
Hier is ook allemaal kerstversiering dat is best gek omdat het zo mooi weer is. Heb nog helemaal geen sinterklaas en kerstgevoel hier.
Ik ga nog maar even wat drinken in de bar en dan zeg ik tot woensdag!!!
misschien kan ik morgen wat foto's erop zetten, heb wel een aantal spectaculaire van de haaien!!!

groetjesss nadine

  • 27 November 2006 - 10:49

    Annette:

    Wat een ontzettend coole dingen heb jij gedaan zeg...echt gaaf!!!!Hoop dat je hebt genoten (haha vast wel)...en jeeuj ik zie je nog voordat ik naar ierland ga...:D Goede reis terug...groetjes..

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Pretoria

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

30 November 2006

Weer thuis!

26 November 2006

Zondagje jeffreysbay

25 November 2006

Laatste Weekendje!

19 November 2006

Weer terug in de bewoonde wereld!

13 November 2006

Moholoholo nieuws!
Nadine

Actief sinds 28 Sept. 2006
Verslag gelezen: 160
Totaal aantal bezoekers 8515

Voorgaande reizen:

31 Oktober 2006 - 01 November 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: