Laatste Weekendje! - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Nadine Schoenmaker - WaarBenJij.nu Laatste Weekendje! - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Nadine Schoenmaker - WaarBenJij.nu

Laatste Weekendje!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Nadine

25 November 2006 | Zuid-Afrika, Pretoria

Hallo! ik ben nu in Jeffreysbay, het surfersoord van zuid afrika maar ja het regent!haha
In hermanus hebben we walvissen gezien van heel dicht bij! ze zwommen ongeveer 50 meter van de kust!
We hebben ook sharkcagediving gedaan! Dat was echt super, zo dichtbij!
In Plettensbergbaai ben ik gisteren naar monkeyland en birds of eden geweest. Dit is een groot bos waar apen leven die mensen als huisdier hebben gehouden of apen die in de dierentuin hebben geleefd. Ik was de enige toerist dus een prive tour!! Veel te weten gekomen over de bomen en dieren. Ook de birds of eden was heel mooi!
Daarna heb ik hand in slurf gelopen met een olifant, ze gevoerd en geaaid! dat was ook super!
Morgen ga ik lekker een beetje uitrusten want denk dat de anderen op het strand gaan liggen dus dan ga ik maar lekker in de schaduw zitten he hahaha...
Zondag avond gaan we naar Port Elisabeth ons laatste punt van onze trip. Maandag vlieg ik terug naar johannesburg en dan dinsdag naar huis!! Heb wel echt weer zin om naar huis te gaan ondanks de kou haha!!

Groetjes nadine!

  • 25 November 2006 - 10:25

    Ronald:

    Eind goed al goed, ik heb je al even op msn gesproken, maar wil toch even deze pagina vullen met een berichtje, wel zo leuk om later terug te lezen. Ondanks dat je graag naar huis wil zeg ik geniet er toch nog even van, sluit je supertrip goed af en kom veilig weer thuis! Succes! Groetjes...

  • 25 November 2006 - 16:38

    Martin En Wilma:

    Veel geweldige dingen meegemaakt zo te lezen.
    Heb je al een fotorapportage voor thuis??
    Goede terugreis en tot ziens!!


  • 25 November 2006 - 22:04

    Sander:

    Heej lief,

    Zo, bijna weer thuis...maak er nog een paar mooie daagjes van, hier thuis is het weer allemaal het oude liedje haha...

    liefs,
    Sander

  • 26 November 2006 - 09:14

    Nanny:

    Pukkie, Wimmie, Pietje, de vissen, de kippen en ik natuurlijk staan al te juichen omdat je woensdag weer thuis zult zijn.

    Henny en ik halen je op van schiphol.
    De slingers liggen al klaar. Henny heeft een taartje in voorraad. tot woensdag

  • 26 November 2006 - 17:40

    Henk:

    Geniet nog lekker van de laatste dagen en alvast een hele goede terugreis gewenst. Mocht je Afrika gaan missen, dan nemen we je wel een keertje mee naar de (onze)dierentuin.

  • 26 November 2006 - 17:41

    Henk:

    he broer konijn....waar zijn de nieuw foto's???

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Pretoria

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

30 November 2006

Weer thuis!

26 November 2006

Zondagje jeffreysbay

25 November 2006

Laatste Weekendje!

19 November 2006

Weer terug in de bewoonde wereld!

13 November 2006

Moholoholo nieuws!
Nadine

Actief sinds 28 Sept. 2006
Verslag gelezen: 169
Totaal aantal bezoekers 8516

Voorgaande reizen:

31 Oktober 2006 - 01 November 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: