Weer terug in de bewoonde wereld! - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Nadine Schoenmaker - WaarBenJij.nu Weer terug in de bewoonde wereld! - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Nadine Schoenmaker - WaarBenJij.nu

Weer terug in de bewoonde wereld!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Nadine

19 November 2006 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Hallo allemaal! wat een leuke berichtjes!!

aan sander: Ja we moeten van't zomer maar weer oefenen hahaha!!!

aan ome laap:ja de foto's heb ik zelf gemaakt goei he? en de backpack leeft nog hoor!

aan opa en oma: was het feest leuk? vond het jammer dat ik er niet bij was, maar heb wel aan jullie gedacht hoor!

aan leo: ik mis u ook! als ik terug ben weer bruinssen he!

aan de rest: danku danku voor de reacties!

Ik ben nu dus in kaapstad! De busreis en de vlucht verliepen goed. Het backpackershostel is echt een beetje krakkemikkig natuurlijk, als ik me omdraai en bed is iedereen wakker ongeveer! hahah. En na de rust van de bush zitten we nu tussen de discotheken...maar wel gezellig!

Gisteren naar robbeneiland geweest. heel interressant en je had een mooie kijk op de tafelberg. Ook hebben we zeehonden gezien.
Vandaag zijn we naar kaap de goede hoop geweest! was echt gaaf! We gingen eerst met een busje van allerlei plekken bekijken en toen zijn we nog op een boot gegaan naar een rots in zee waar heel veel zeehonden lagen. Echt leuk om ze in hun natuurlijke omgeving te zien! Vanuit daar zijn we naar het strand gegaan waar de pinguins zijn! Echt grappig om pinguins te zien op het strand als het 35 graden buiten is!!

Vanuit daar naar kaap de goede hoop. We werden gedropt en mochten vanaf daar door het natuurreservaat fietsen! Maar er stond nogal wat wind dus was best moeilijk om op je fiets te blijven zitten!
Toen lekker gelunched en vanaf daar helemaal de berg opgeklommen naar de vuurtoren en weer terug... En toen nog helemaal naar Kaap de goede hoop gelopen door de bergen! Wat een geweldig uitzicht!!

Morgen gaan we de tafelberg op en misschien nog even op het strand liggen.
En dan dinsdag naar Hermanus... Daar gaan we zeekajakken en sharkcagediving doen. Dus dat wordt spannend!

Dan gaan we donderdag naar Plettensbergbay en daar ga ik skydiven van de berg! Lijkt me gaaf!
Dan gaan we nog weer verder naar Jeffreysbay waar we misschien gaan surfen en dan naar Port Elissabeth. Maandag slaap ik nog een nachtje in Johannesburg en dan Dinsdag avond weer terug naar huis!!

Dus ik ga er nog even van genieten!!
Groetjes en -xxx- Nadine!

Nieuwe foto's!!!!(uploaden ging een keer snel hahaha)

Zie: http://new.photos.yahoo.com/nadino3000/album/576460762332363230

  • 19 November 2006 - 17:12

    Broer Konijn:

    Nou nou, Dino vermaakt zich prima merk ik al... Zal zo de foto's weer online zetten...

  • 19 November 2006 - 17:43

    Broer Konijn:

    Hee Dien. Je bent beroemd zie ik.

    "Ons Dien Met Trots".

    En ze zijn nog trots op je ook!

    Groetjes,
    Broer Konijn en Mammamoemoe

    O, de fotos staan er nu ook bij!

  • 19 November 2006 - 17:53

    Verontwaardigdevrouw:

    Nou ja! Broer Konijn groet zich samen met Mammamoemoe en hij vergeet daarbij zijn vrouw terwijl die ook op de bank zit en meekijkt/leest.

    't is toch wat...

    Anyway, mooie foto's weer!! en opa Klepeend zegt hier net in msn dat je een echte avonturier bent.

    Niet neerstorten he?

    groetjes, je schone zusje.

  • 19 November 2006 - 20:46

    Henk:

    Goed zo meid!! Geniet er met volle teugen van. Deze ervaring kunnen ze niet meer van je afpakken en dit blijft altijd een unieke tijd......over 40 jaar kun je zeggen....die oma he...is vroeguh in Afrika geweest..

  • 19 November 2006 - 22:05

    Ronald:

    Hey postduif, ik heb je al gesmst, maar nogmaals bedankt voor jullie kaartje! Wederom erg leuke foto's, het blijft indrukwekkend om je verhalen te lezen. De zee is daar ook mooi zie ik. Ik zie dat ik nog 4.000 km. extra moet rijden dan afgelopen zomer om in Afrika te komen. Vermaak je nog ff en knip nog een paar leuk fotootjes voor later! Groetjes!

  • 20 November 2006 - 13:58

    Monique:

    Heeey Nadinschen,

    wat ontzettend helemaal mooi en gaaf zeg!! Ben echt jaloers. Vooral dat sharkcage diving moet uje doen, lijkt mij echt super. Zeekajakken is heel leuk maar ook heel zwaar. Heel veel plezier nog en knuffel maar veel lieve diertjes voor mij!! Groetjes Monique

  • 20 November 2006 - 14:05

    Monique:

    En wat een gave foto's!!!!!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Kaapstad

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

30 November 2006

Weer thuis!

26 November 2006

Zondagje jeffreysbay

25 November 2006

Laatste Weekendje!

19 November 2006

Weer terug in de bewoonde wereld!

13 November 2006

Moholoholo nieuws!
Nadine

Actief sinds 28 Sept. 2006
Verslag gelezen: 136
Totaal aantal bezoekers 8519

Voorgaande reizen:

31 Oktober 2006 - 01 November 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: